expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Pages

Thursday, April 21, 2011

Giliran Sasha Grey Pula (Bintang Lucah US) Berlakon Filem di Indonesia



Apa nak jadilah dengan negara Islam terbesar di dunia yang satu ini. Tak habis-habis undang pelakon lucah terkenal untuk berlakon filem di negara mereka. Setelah Maria Ozawa dan Rin Sakarugi dari Jepun, Tera Patrick dari US, kini giliran Sasha Grey pula, juga dari US.


Petikan daripada Kapanlagi.com :

Meski film yang dibintangi oleh bintang film hot asal Amerika Sasha Grey menuai kontroversi, tampaknya hal itu tidak menghalangi kedatangan bintang tersebut ke Indonesia. Sasha Grey sendiri rencananya bakal datang pada tanggal 28 April mendatang.

"'Bintang dunia' Sasha Grey akan datang ke Indonesia tanggal 28 April, untuk mempromosikan filmnya: POCONG MANDI GOYANG PINGGUL bersama artis Sheza Idris, Annisa Bahar, Baby Margaretha dan lainya," tulis KK Dheeraj melalui smsnya kepada Kapanlagi.com™, Selasa (19/04).

Hal ini sekaligus menjawab pernyataan sebelumnya dari produser tersebut yang mana sempat menyembunyikan tanggal kedatangan bintang film porno ini demi membuat kejutan. "Sampai saat ini positif (datang ke Indonesia). Tanggalnya tidak akan saya berikan, biar jadi kejutan," ucap KK Dheraj beberapa waktu lalu.

Selain itu, dalam kedatangannya ke Indonesia nanti, Sasha Grey pun meminta disediakan bodyguard yang lumayan banyak. Sudah barang tentu ini sebagai bentuk antisipasi atas banyaknya protes terhadap kedatangannya.

"Keamanan, Sasha minta bodyguard yang banyak," ucap produser film ini. "23 bodyguard dari sini dan 5 dari tim Sasha sendiri," tambahnya kemudian.

Rencananya Sasha Grey bakal menggelar promo film yang masih kontroversial ini selama 3 hari. "3 hari, untuk promo film. Ini pertama kalinya Sasha datang ke Asia selain Australia," tutupnya.

2 comments :

  1. adakah indonesia bakal di landa tsunami lagi.letusan gunung berapi lagi..tanah runtuh lagi..gempa bumi lg huhuhuhu..belum sedar lagi indonesia ni

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...