expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Pages

Thursday, March 24, 2011

Akibat Nak Besarkan Punggung- Mati Selepas Punggung Disuntik


Seorang wanita berusia 20-an meninggal dunia selepas dia disuntik di bahagian punggungnya bagi tujuan untuk membesarkannya di hotel berhampiran sebuah lapangan terbang Philadelphia, Amerika Syarikat.

Pihak polis yang sedang menyiasat mengenai punca sebenar kematiannya memberitahu, mangsa bersama tiga orang rakannya datang dari London dan menginap di hotel Hampton Inn.

Menurut polis, dua orang daripada mereka pernah datang ke sini pada November lalu untuk menjalani rawatan membesarkan punggung.Salah seorang daripada mereka mendapatkan satu lagi suntikan tambahan. Sementara itu, seorang rakannya menjalani pembedahan membesarkan pinggul.

Seorang pegawai polis, Joseph Murray memberitahu, wanita yang disuntik itu kemudian dihantar ke hospital dan meninggal dunia.

Hasil bedah siasat yang dilakukan oleh pegawai perubatan dari hospital daerah Delaware bagaimanapun masih belum dikeluarkan.

Polis kini mencari dua individu yang terlibat dalam prosedur kosmetik tersebut. Mereka percaya prosedur itu diuruskan menerusi Internet.

1 comment :

  1. apalah nak jadi kan..reen lagi nak kecikkan montot...dia nak besarkan pulak...huhuhuhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...