expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Pages

Friday, September 2, 2011

Kejam! Seorang Ibu Bakar Anaknya Yang Cacat




Seorang ibu disyaki membakar bayinya berusia dua bulan yang cacat teruk. Suceli Ardon didakwa meletakkan anaknya dalam plastik sampah sebelum menyimbah petrol dan membakarnya hidup-hidup.


Bagaimanapun, wanita berusia 26 tahun itu mendakwa, anak perempuannya itu sudah mati akibat memakan terlalu banyak ubat penahan sakit. Namun, bedah siasat peringkat awal menunjukkan bayi itu masih hidup ketika dia dibakar selepas asap dikesan dalam paru-parunya.

Pendakwa raya di Reno berkata, mereka akan memfailkan tuduhan membunuh sebaik menerima laporan penuh bedah siasat.

Suceli, ibu tiga anak, ditangkap selepas seorang wanita yang berjalan bersama anjingnya menemui mayat bayinya, Brandy, yang sudah rentung, Mac lalu. Bayi berkenaan menghidap sindrom Wolf-Hirschhorn, menyebabkan dia cacat teruk.

Dia menghabiskan sebahagian besar hidupnya selepas lahir di hospital sebelum diserahkan kepada Suceli dan teman lelakinya, Luis Martinez, Mac lalu.

Sucile sepatutnya memberi morfin kepada bayi berkenaan untuk melegakan kesakitannya.

Polis berjaya mengenal pasti Brandi menerusi alat pembedahan di perutnya yang digunakan sebagai tiub untuk memasukkan makanan. Apabila disoalsiasat, Sucile mengaku membakar anaknya selepas mendakwa bayi itu sudah mati akibat terlalu banyak diberikan morfin.

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...