expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Pages

Sunday, June 12, 2011

Paris Hilton Bogel Dalam Program Realiti Terbaru




Selebriti Paris Hilton berbogel untuk program realiti terbaharu selepas dia menyuarakan perasaan malu dan kesal berhubung isu pita rakaman video seksnya.


Paris yang berusia 31 tahun itu berbogel untuk satu babak dalam bilik mandi dalam episod pertama program The World According To Paris. Dalam adegan itu, dia mencuci rambut dan mandi dalam tab mandi di rumahnya di Los Angeles.

Program realiti The World According To Paris akan ditayangkan di rangkaian televisyen Oxygen di Amerika Syarikat (AS) tidak lama lagi. Dalam program itu, corak kehidupan seharian Paris disiarkan termasuk semasa dia berbual dengan ibunya, Khaty.

Paris dan Khaty sebelum itu muncul dalam program bual bicara bersama hos Piers Morgan yang disiarkan di stesen televisyen CNN empat hari lalu.

Dia berkongsi cerita kepada penonton tentang perasaannya berhubung pita rakaman video seks melibatkan dia dan bekas kekasihnya, Rick Salomon pada tahun 2003.

Penyanyi yang terkenal dengan lagu Stars Are Blind itu menyatakan bahawa insiden tersebut telah mengubah corak kehidupannya sekali gus ia menjadi pengalaman yang amat memalukannya.

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...